Monday, January 31, 2011

Asmara songsang di hotel besar

Artis lelaki yang sorang ni tak habis-habis dengan kontroversinya sejak akhir-akhir ini. Tak tahulah apa yang dia cari dalam hidup dan dalam kerjaya seni dia. Cari kemewahan kut sehingga sanggup gadaikan segala-galanya.
Jangan terus hanyut dik...
Kita terkejut juga bila dengan cerita kurang enak pasal artis yang Kita minat jugalah sebab semasa awal kemunculan dulu nampak dia macam ada potensi untuk melangkah lebih jauh dalam bidang seni ni. Bila dah mula ada hal macam-macam ni tak tahulah pulak apa nak jadi selepas ini.
Kita sebenarnya payah nak percaya apabila orang cakap artis ni sanggup jalani hidup songsang sebab mahu hidup dengan kelihatan mewah. Tapi bila saksinya tu... kawan kita sendiri, kita kena percayalah sebab dia tak pernah berbohong selama ini.

Lagi satu apa pasal pulak dia nak berbohong sebab dia tak ada kena mengena dengan artis yang sorang ni. Bukan dia dapat untung pun kalau artis tu jatuh merudum namanya. Apa dia nak kisah.
Kawan Kita tu nampak sendiri si artis masuk bilik hotel besar secara curi-curi untuk berjumpa seseorang yang berada. Macam ni ceritanya.
Pada suatu hari ada seorang yang berkedudukanlah sebab bisnesnya berjaya mendaftar masuk ke sebuah hotel. Biarlah... tak kisahlah kalau dia nak bermalam di hotel. Dia ada duit apa salahnya. Tapi rupa-rupanya secara diam-diam si artis muda yang sama jantina itu naik terus ke biliknya bila kunci dah dapat.
Dari level parkir dia terus naik ke atas dan bersama-sama dalam bilik. Itu yang membuatkan orang cuak. Bukannya artis tu tak ada rumah sewaan di Kuala Lumpur ni. Dia ada rumah. Tapi agaknya mereka mahu bermesra tanpa ada gangguan. Sebab itulah pilih hotel.
Apa yang berlaku di dalam bilik tu tak ada yang tahulah. Tapi semestinya ia menimbulkan tandatanya kawan Kita yang lihat tu.
Kita: Tak sanggup lah nak tanyakan kesahihan kepada artis tu. Nanti sentap pulak.

No comments:

Post a Comment